Wednesday, October 20, 2010

singgah sebentar..

hari ni sedikit lapang..suka3. rasa rndu sangat2 kat surau n pngisian2nye. ye,memang telah lama xmndatangkan diri ke pusat hidayah itu seolah-olah diri dah cukup sempurna utk tidak memperbaharui jiwa sehingga hari ini rasa rindu itu menggamit-gamit hati ini..nak pergi but tiada teman~sedeyhh..masing2 masih busy. kebetulan hari ini aktiviti aku lepas mgrb tiada selepas tamatnya segala bagai latihan2 assgmen. syukur sgt(tp sedih jugak sbb performnce sangat tak memuaskan hati..last minute preparation. dengan latihan rekoder bsma-sama nyanyian Saya Melawat hanya dijalankan bebrapa minit sebelum persembahan bermula.ish3..harap2 lepas ni lebih baik dari yang ini. insyaallah..)

byk keje yg msih blum disiapkan-gerko, tmk, fail2 yg perlu dihantar, aduhh cepat khodijah!!jangan main2 lagi..sudah la pekse xlama lagi..byk perkara yg perlu dibaca n difahami lagi-bm1.2, muzik, pj...huhu..doakan aku wahai kalian yang aku sayang..aku nak cemerlang tapi aku lemah dalam menghafal2 ni..sangat merisaukan.


di kesempatan ini, nk ucapkan:
1. selamat berangkat n memnyambung hijrah ke mesir untuk k.long..moga najah disana nanti n jgn lupa doa2kan mak ayah n adik2 di malaysia ini..kami juga ingin najah n mabruuk:)
2. selamat menduduki peperiksaan buat kawan2 yang mengambil stam..buat yang terbaik:)
3. slmt utk setiap jiwa yang ingin melakukan perubahan..ayukk sama2 kita kuatkan semangat!! saling mendoa sesama kita k..actually,rindu betul pada kawan2 di beseri n gerik..huhu.yang selalu bersama-sama mencari ilmu..rindu sgt2..pada cikgu2 yg selalu menyentuh jiwa ini..kudoa moga2 semuanya baik2 aje n masih seperti dulu bahkan semakin mantap iman dan jiwa..insyaallah

nk buat keje~


No comments:

Post a Comment