Thursday, October 14, 2010

syukur...syukur..syukur:)

alhamdulillah...semuanya dah selesai;)selepas kesibukan yang tak dapat aku elakkan-performance tarian kebudayaan utk gerko n nyanyian resital muzikal..udahla kedua-duanya perkara yang memang x diminati sejak azali(just suka tengok orang perform je)..1st tu rasa stress semacam jgk la..smpai terpikir nk gila da..mana tak nya..nk kne menyanyi, menari depan orang..dahla aku xbiasa buat..pernah la sekali dua buat tp itu waktu zaman aku belum matang n masih keanak-anakan..tp kini..aku dah besarr!!ceyyhh..hehe..mksudku..sekarang tahap rasa malu ku melebihi berbanding usia aku muda2 dulu..tp mengingatkan aku bakal seorang guru yang akan mengajar kanak2 yang jiwanya sangat suka perkara2 yang menghiburkan hati..so, dengan niat mendidik diri menjadi guru cemerlang..aku berusaha menjadi seorang penari n penyanyi terbaik bagi dirir aku..huahua..opss..jangan ketawa pada diri sendiri ok..tahniah khodijah, u had done very well;P heheheh


'walaupun masa yang diberi agak terhad tapi kamu semua dapat lakukan dengan sangat baik,tetapi masih boleh menjadi lebih terbaik'puan hanizah berkata..

syukur kan..semuanya dengan keizinan Tuhan kami dapat performed well this night..thanks God..sebagai berita gembira untuk aku...hehehe...esok..aku pulang!!!yeahh..kembali ke pangkuan keluarga tercinta..moga2 tercapai la hasratku nak balik..sebelum terlambat i thanked to my groupwork: k.zila, mus, len n k.fazill 4 ur support n hardwork..x lupa jugak team tarian yg memang xpenah penat nak buat latihan: qwen, lyne n nisa. sangat mengagumi kalian esp nisa wpun mata da xlarat nk buka tp ttp semangat..itu la cikgu yg kita nak..eheheh..

oh tidak..terpaksa berhenti  sekarang..sebaldi kain telah memanggil..segala bagai refleksi telah menjelmakan wajah mereka dalam minda aku yang baru nk lapang nih..haduii..ok..see u soon..peace be upon u;D





No comments:

Post a Comment