Sunday, February 24, 2013

My Sis, My Bestie

Alhamdulillah wa biiznillah, bernafas lagi aku hari ni. Hujan renyai2 kat luar buat aku rasa syahdu dan tenanggg sangat. Rindu buat insan2 yang tersayang yang jauh di mata namun sangat dekaatt dihati ini. Allah, rahmati dan lindungilah mereka dengan kasih sayangMu. Ameen.

Awak2! Awak ingat x dulu, kita selalu sangat gaduh. Gaduh pulak bukan gaduh biasa. hebat pergaduhan kita. Selagi saya xdpt dapat balas, dengan hati yg geram dan bengang, sy akan lari kejar awak smpai dpt! sehingga kalo dh dpt, sy terus tarik rambut awk kuat2 takut terlepas. dan awk pun balas.. xde sape nak mengalah dan akhirnya sbb dah sama2 sakit,(bayangkan rambut kita ditarik dgn sepenuh hati. fuhhh), kita pun buat perjanjian,"kita kira smpai 3, sama2 lepas". dan lepas sama2 setuju, bila kira smpai 3, sma2 jgk kita akan tarik rambut sepuas hati sebelum lepas. dalam hati, amik ko, padan muka! gggrrr. haha. dan..masing2 menurut rambut masing2. Wahh sweetnye. ehh?? sweet?? punya sakit ko kata sweet. cish rosak rambut aku yang cantik ni. muahaha. 

Banyak lagi memori 'bengang' dulu2 yang masih aku ingat. Kadang2 dia buat aku tanpa sebab, dia baling benda (yang beratnya melebihi berat batu 1kg) kat kepala aku ni, dia sembur ridsect kat muka aku. aku pn xtau nape. mungkin dari dulu dia JELES TENGOK AKU DILAHIRKAN COMEL kott. hahaha. serius boleh jd fact.  kn3 kmu kn?kikiki. 

nk bukti?? hadaa okay. ni cer tgok betul2 k!
nampak x tulisan bwh kata2 yg orange ni, haa. kertas orange ni bertujuan menutup kata2 yg lebih  'maness itu ye'. tp xcukup huihui. 

itu kalo bab gaduh, tapi kalo gaduh pun, ktorg akn tetap main same2. tetap baik. pastu bila dah main sama2 mst ada yg xpuas hati, pastu gaduh lg, dan baik smula, n seterusnya macam tu la berulangkan memori aku dan dia yang mnjadi memori zaman kanak2 terindah dengannya. Terlalu banyak yang membuatkn rindu ini hadir pada semua tu. Aku x pernah rasa berdendam dgn segala yg terjadi waktu tu. (hati aku kn suci yeyy) tp terasa indah dan berharga sekali. Indah kn masa tu? ^^

NOW, dia dah tua.. hahaha. nope. actually today is her birthday. berkurang  lagi 1tahun umurnya. Kalo aku duk dengan dia, i would surely make a surprise to her. really want to do it. wuuuu. apapun, aku akan terus mendoakannya mendapat hidup yang baik dan terbaik dunia dan akhirat. semoga Allah redha dengan umurnya. (segala silap kamu kt k.cik kecik dulu terpaksa dimaafkan. huahua). dan semoga menjadi doktor muslim yang menjadi kebanggaan Islam. insyaAllah. teruskan perjuangan mncari ilmu, kami di sini sentiasa mengiringi kamu dengan doa. InsyaAllah :)

Akhir kalam, happy birthday, sanah helwah, selamat hari lahir yg ke 22. Dont noty2 aar. Fact, You are no  cute, no beauty n so on, (:P) but you are special the way you are. I LEBIUUU SO MUCH sis! Syg kamu selalu. U are my sis, my bestfren, my beloved one! (love)(love)

once again, Happy Birthday kakyang! Till we meet again!

Sincerely,
kakcikcomeldarikakynag

1 comment:

  1. sobbbbbbbbbbbbb...u r another bestfren of mine..xpe blik nnti sempt je nk buat surprise..hwaaa

    ReplyDelete