Friday, January 24, 2014

Temporary header

hoi hoi. buruknye belog aku ni. this is what i said in common bila jenguk belog everymoment ni. siyess. siyess. siyess wei belog ni sangat buruk memang x nafi. dah la buruk, x penah wujud header. actually aku x kesah sgt pn pasal buruk or cantekknye blog ni coz aku berblog bkn nk suruh org baca sgt.. just for me, mymself. :) tapi bayangkan la, even utk diri kite sendiri pon mesti nk cecantik kan. so, bebaru ni (semalam) ada bengkel buat blog, ada jgk la sedikit sebanyak input berkenaan belog. tapi fuhhh. aku try buat header dgn cara yg paling mudah. saje, testing wiwiwi. so, sementara kemalasan aku utk buat atau menambah baik aksesori blog ni, maka ni la header sementara bg awk ye everymoment. sabar k. nti kita tukar baju baru. mama awk ni sebok skett. jd awak tahan je la noh. hihi. apepun, buruk or cantik awk, ilebiu muax!


;p

No comments:

Post a Comment